Jak odstranit chybu přihlášení při skenování po síti pomocí protokolu CIFS

Jak odstranit chybu přihlášení při skenování po síti pomocí protokolu CIFS

Následující návod byl vyzkoušen u skenování po síti na multifunkčních tiskárnách OKI pod operačními systémy Windows 7 a Visa.

Pokud při síťovém skenování dokumentů pomocí protokolu CIFS stále narážíte na chybu přihlášení, pak je potřeba udělat následující úpravy v registrech.

POZOR: Nezapomeňte si zazálohovat počítač. Úpravy děláte na vlastní nebezpečí.

  1. spusťte regedit jako administrátoři
  2. najděte v registrech následující klíč: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\LSA
  3. změňte hodnotu LmCompatibilityLevel na 1. Pokud hodnotu nenajdete, vytvořte jí (DWORD)
  4. změňte hodnotu NoLmHash na 0. Pokud hodnotu nenajdete, vytvořte jí (DWORD)
  5. ukončete regedit a restartujte počítač (restart je nutný)
  6. nyní u lokálního čtu, který používáte pro síťové skenování nastavte znovu heslo. To může být klidně i stejné, záleží na vaší politice hesel. Důležité je heslo znovu přepsat.
  7. hotovo – nyní již bude skenování fungovat

Pro jistotu zde uvedu ještě print screen obrazovky s nastavením. Nastavení tiskárny OKI totiž není zcela intuitivní. Hodnoty si samozřejmě nastavte své. #n znamená, že se dokumenty budou na konci číslovat.

Nastavení CIFS u OKI
Funkční nastavení profilu pro skenování po síti u multifunkčních tiskáren OKI

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..