Jaká je záruční doba na náhradní díly dodané servisem?

Pokud si koupíte nový náhradní díl, třeba v Alzasoftu grafickou kartu, tak pro něj platí záruka 24 měsíců pro koncového uživatele, a 12 měsíců pro firmy. To však neplatí v případě, že vám vadný díl vymění v servisu. V těchto případech se vždy sepisuje tzv. smlouva o dílo, u které je zkrácená záruční doba na nové díly na 3 měsíce.

Pokud chcete plnohodnotnou záruční dobu na nové díly, musíte se domluvit se servisem a zvlášť si domluvit kupní smlouvu na náhradní díly. Toto se však v praxi zpravidla nedělá.

Pokud si třeba do auta objednáte třeba přidání nové klimatizace, je rozlišení práce a klimatizace na faktuře dostatečné pro uznání záruky 24 měsíců na klimatizaci. U práce pak zůstávají 3 měsíce.

2 thoughts on “Jaká je záruční doba na náhradní díly dodané servisem?

  1. Dobrý den . Zakoupila jsem v Lidl shopu kuchyňský robot. V záruční době jsem reklamovala šlehaci metlu . Lidl mne potvrdil přijetí reklamace s tím že zákonná 30 denni lhůta začíná plynout 19.2.2024. S odkazem že reklamaci bude vyřizovat servisní partner. HOYER SERVICE 19.2.2024 mne byla zaslána hromadným emailem (který jsem tak rychle nečekala a přehlédla) odpověď že na šlehaci metlu jakožto opotrebytelny díl pouze 6 měsíční záruční lhůta. Domnívám se že jsem koupila výrobek jako celek s příslušenstvím bez kterého (šlehaci metly je nefunkční) . Tímto se na vás obracím a předem děkuji za vaše stanovisko.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..