Lidem se čas od času po prodělání posilovacího očkování nezobrazuje informace o tomto prodělaném očkování v aplikaci Tečka. Co s tím?
S aplikací Tečka jsou pořád nějaké problémy, proto je potřeba si vždy po absolvovaném očkování včas překontrolovat údaje v aplikaci, jinak můžete narazit na problémy při ověřování očkování. To uděláte tak, že po spuštění a přihlášení se do aplikace si kliknete na vybrané jméno, otevřete si očkovací certifikát a kliknete na podrobnosti. V podrobnostech se musí objevit kolikrát jste byli očkováni (viz. celkový počet dávek). Pokud toto číslo nesouhlasí, je potřeba aplikaci trochu pomoci. Jak na to?
Jak aktualizovat údaje v aplikaci Tečka?
Jednoduše řečeno je potřeba smazat účet osoby, u které se data nezobrazují správně a znovu jí přidat. Jak na to? V aplikaci klikněte na jméno osoby a pak v pravém horním rohu klikněte na ikonu popelnice a smazání potvrďte. Následně je potřeba znovu osobou do aplikace přidat. Nejjednodušší je to asi přes QR kód, který získáte na webu https://ocko.uzis.cz. Většina lidí se bude přihlašovat do webu tak, že si vybere možnost přihlásit se pomocí rodného čísla a čísla občanského průkazu. Odeslání přihlašovacího formuláře vám vygeneruje SMS kód, kterým se v dalším kroku autorizujete a získáte tak přístup pro vybranou osobu. Na webu pozor! Certifikát posilujícího očkování má jiný QR kód. Je tedy potřeba na webu kliknout na nejnovější certifikát, jinak se vám v aplikaci budou zobrazovat stará data. Po získání certifikátu klikněte v aplikaci Tečka na tlačítko Plus a vyberte množnost skenovat QR kód. Ten pak načtete z certifikátu, který není potřeba tisknout. Stačí kód načíst z obrazovky monitoru. Většina současných mobilních telefonů si s tím poradí.